Günaydın kızlar dün araştırma Hastanesi’ne muayene olmak için gittim stajer sayılır sanırım bir bayan doktor beni muayane etti ultrason ile 16+3 hocam cinsiyette söyler misiniz dedim baktı biraz dedi ki başı önde bana doğru ayakları arkada göremiyorum birdahaki sefere bakalım dedi bende tamam dedim kalkarken göstermiyor ise yine kızdır heralde dedim o da olabilir ya da yani mi ne öyle birşey dedi şimdi cinsiyeti tahmin etti de mi dedi yoksa öyle bir ihtimal.oldugu için mi anlamadım acaba kız mı değil mi ne düşünsem merak ediyorum