Anne2829 Merhaba hanımlar ikinci gebeliğim yaklaşık 6 haftalık hamileyim sağ tarafımda 4 cm’lik bir kist olduğunu öğrendim hamilelik kisti deniliyormuş 3. Ayda geçebilirmiş tabi takip edilecek,başına gelen varmı nasıl ilerledi 🌹
Betul-97 Anne2829 Bende ne kistler vardı solda 4 cm ile başlayıp 9 cm çıkan bir kist vardı sağda vardı onun dışında ekstra baloncuk şeklinde bir sürü vardı belli bir haftada hepsi gitti şükür
Anne2829 İlkinde hiç böyle bişey gelmedi başıma ama size tavsiyem imkan doğrultusunda tabi kesinlikle devlete gitmeyin ilk ağrım oldu yeni hamileyim diye ne olur ne olmaz çam sakura acile gittim 4 kere ultrasona girdim biride alttan dördüncüde 3 milimlik kist dedi sonra kontrole özele kendi doktoruma gidince 4 cm’lik olduğunu öğrendim devlete çok güvenmeyin maalesef..
myangelson Anne2829 benim burada devletten başka şansım yok maalesef bulunduğum yerde sadece ilçe devlet ve tek doktor var. Ama riskli gebe olduğum için yeşil alan açılacak perinatolojiye gideceğim serklaj falan yapılması için
Anne2829 Betul-97 yaa baya varmış gerçekten ben bunda bile çok korktum hiç bilmediğim bişeydi inşallah benimde geçer 🤲🏼
myangelson Anonimanonim bilmiyorum ki üniversite hastanesine gittim orada hiç kist falan bakmadı doktor bende söylemeyi unuttum direk karnıma baktı kist sol yumurtalıkta aşağıda duruyordu ama doktor direk karnıma baktığı için görmedi sanırım. 12. Haftada gideceğim ikili test için o zaman söyleyeceğim bakalım burada olculdugunde 4cm dedi doktor. Orada ne kadar ölçülecek bilmiyorum
edaa485 Bende de vardı hamileliğin başında 4 cm olarak. Doktor zamanla geçecek dedi ve dediği gibi oldu. 12. Haftada kistten eser yoktu, gittikçe küçüldü ve kayboldu. Zamanla geçiyor Hatta doktorum o kistin bebeği besleyeceğini söylemişti