31 haftalık hamileyim ve 20lik dişim yarım çıkmış çıkan kısmı da çürümüş kırılmış, birşeyler yiyip içtikçe sıcak soğuk sürekli ağrı yapıyor. Özellikle geceleri dayanılmaz oluyor.
Bu şekilde sorun yaşayıp dişini çektiren oldu mu veya nasıl çözüm buldunuz?