Hava sıcak olduğu için ödem beraberinde sinir sıkışması olmuş olabilir ben ilk hamileliğimde ellerimde aşırı yaşadım açıp kapatmayı bırak ağlıyordum ağrıdan acillik olurdum maalesef parol serum yaparlardı rahatlardım biraz çok şükür sonra geçti inşallah sizinde geçer 🌹