Zehasve kimyasaldan korkmayın. Dış gebelikten, boş gebelikten ya da kalbi duran gebelikten işte onlardan endişelenebilirsiniz. Benim ilk gebeliğim kimyasaldı. Değerim 730 a kadar çıktı sonra kanamam başladı ve yavas yavas düştü değerim. Kimyasal tamamen vücudun kendi kendine attığı size dayanılmaz ağrılar yaşatan bir gebelik türü değil. Aksine normal adet sancısı şeklinde seyrediyor. Ha kişiden kişiye ağrı düzeyi değişebilir onu bilemem ama kimyasal gebelikten korkmayın. Hatta doktor bana üzülme hatta sevinmelisin doğal yollarla hamile kalabiliyorsun tedaviye ihtiyaç duymadan demişti. O yüzden Allah gönlünüze göre versin korkmayın her şey olacağına varır ♥️🙏🏻🌸