Anneler merhabalar. Şu dönem öyle canım sıkkın ki ilk hamileliğim tam bir kabus gibi geçti. Bulantıları , kusmaları en üst seviyede yaşadım. Sonra düşük riskim başladı , rahim ağzı uzunluğum çok kısaldı sürekli ilaçlar bir şeyler kullandım serklaja gerek kalmadı. Aylarca yattım hiç kalkmadım . O bitti derken gebelik zehirlenmesi riski oluştu , Plesenta previa , erken doğum riski başladı 32. haftada bebeği almak istediler izin vermedim 40.haftada kızım dünyaya geldi. Kızım şuanda 3 yaşında herşey geçti gitti 2. hamileliğim de aynı geçiyor . Öyle bunalıma girdim ki. Şükür sağlıklıyız ama hayattan herseyden bunaldım , bunalıma girdim sanki. Daha 6.haftadayız ya 6 hafta …Doktor beni ilk muayenemde Perinatoloji uzmanına yönlendirdi. Dahiliyeye git tsh değerin yüksek bebeğe zararı olur diyor. İkizlere hamileymişim bir kese çok güzel gelişmiş kalp atışı var. Diğer kese 1 hafta geriden geliyor 5. haftaya uyumlu. Kese şekli bozukmuş. Her ihtimali anlattı. Aralarındaki hafta açılırsa bebeği alırız diğer bebekte etkilenir diyor. Sürekli Perinatoloji uzmanı takipli olmalıymışım. Günlerim öyle kötü geçiyor ki niye böyle oluyor anlamıyorum 9 ay hep hastanelerde geçiyor doktor çok dikkat edeceksin diyor ve bakmam gereken 3 yaşında kızım var 😞 Hamilelikleri böyle geçen var mı ?