Bebisveannesiiiiii Kızlarrr dün bebişimin cinsiyetini öğrendik ve yana yakıla isim düşünüyoruz önerilere açığız🙈🙈🙈
milaeqq Bebisveannesiiiiii Lâl ya da Lavin koyacaktık biz 🙊 Onun dışında seçeneklerimizde Ece, Ada, Aden, Bade, Balın, Helen, Lara, Umay, Su isimlerini düşünmüştük 🙃