Sevvalll42 benim 5. Aya kadar riskim vardı progestan iğne kullanıyordum 25-30 civarındaydı iğneyle birlikte 40lara hatta 50lere gelmişti iğneyi bırakıp kapsüle geçince tekrar 35lere kadar düşmüştü ama dikkat etmeye devam ettim ve sorun olmadı çok şükür hatta her kontrolde kapsülleri bir doz düşürdük şimdi çok şükür stabil bir şekilde ilerliyorum progestanı bıraktım 7. Ayım bitmek üzere. 🧿🙏🏼
Önerim; 20-30 dkdan uzun yürüyüşler yapma, ev işi yapma, duşunu alırken oturarak al, wc de çok uzun oturmamaya ıkınmamaya çalış