Merhaba gece karnımda bi acı hisettim benim hamile kalmadan önce sürekli göbeğim düşerdi bilenler var mı bilmiyorum böyle çekerler göbeği yerine oturturlar. Şuan hamileyim 13 haftalık ve karnımın sağ tarafında içten acı hissediyorum deliğe yakın böyle yine aynı şekilde göbeğim mi düştü yoksa hamilelikle alakalı bir acı mı bastırınca çok acıyo bilenler yazabilir mi