Beyzakeles bu 2 yaş çok sıkıntılı bir dönemmiş gerçekten. 18. Ayına girecek kızım 4 gün sonra ama aşırı semptomları var.
Aşırı inatçı,uyku düzeni değişti. Herşeye bağırıyor, ağlıyor,hayır diyor ne yapacağımı şaşırdım. Gece uykusuna babası yatırıyor, kesinlikle benimle uyumak istemiyor.
Üzerine sırt ağrım,kasık ağrım ekleniyor. Çok zor bir süreç.
Sağlıklı olsunlar,sağlıkla dünyaya gelsin de geçer bu günlerde elbet diyorum.