Neso3101 Herkese merhaba açlık safra asiti değerim 138 çıktı bu kadar yüksek değeri olan var mı başka ?
Mugey Safra asidi bakılmadı bende ama diğer kan değerlerimden dolayı kolestaz için ilaç kullanıyorum. Diğer değerleriniz nasıldı?
Neso3101 Mugey benim açlık safra asidi değerim 138 çıktı yarın gideceğim doktora ama korkuyorum çünkü 0-10 arasında normal değer kabul ediliyor
Kbrtrkglkskn 4 yıl önce 36. haftamda teşhis almıştım değerimi hatırlamıyorum şuan ama yüksekti 37 sonrası 3-4 doktorlada görüştüm riskli diye sezeryan tavsiye ettiler 36+5 te 3.300 oğlum oldu küvezlik bi durumuda olmadı.
Kbrtrkglkskn Bişey olacağını düşünmüyorum ilaçla kontrol altında tutuluyorlar takip edilirsiniz doktorunuzla görüşün forumda bi çok insanda okumuştum.
Zeyno_10 Neso3101 bende de gebelik kolestazı var 25.Haftamda teşhis kondu ve şuan 30. Haftaya girdim ama benimki senin kadar yüksek değildi 12 çıktı ve 2 hafta sonra tekrar tahlil yaptırdım tekrar 12 çıktı ilaç verdiler sana yatış verebilirler