Hmeyra Etlik şehir hastanesinde doğum yapan ya kontrolleri devam eden varmı nasıl bi hastane yada önere bileceğiniz bir doktor varmı
birkimseee Hmeyra dün gittigim Hüseyin leventti sanırım o.sonra gittim bayağı iyiydi deneyebilirsiniz
Pamukd Ben 16 ağustosta normal doğum yaptım ama şuanki aklım olsa doğum için bu hastanenin kapısından geçmem
Venelope Pamukd çok geçmiş olsun hiçbirimiz ne yaşayacağımızı bilemiyoruz devlet hastaneleri şans herhalde . deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?