Keremeral Yumurtlamadan sonra tek taraflı sancısı olan varmı?Döllenme esnasında bu tarz sancılar olur mu?bilgisi olan yazabilir mi ?
Damla6606 Keremeral benim genelliklede sol tarafımda oluyo agrı ve ikinciye hamileyim hep yumurtlama gününde hamile kaldım
Keremeral Damla6606 yumurtlama günlerimde hafif ağrı vardı fakat üzerinden 4 gün geçti şiddetlenmeye başladı yarın doktoruma gidicem tekrar bebeğimi 3 ay önce kaybettim 12 haftalıkken o yüzden dış gebelikten korkuyorum ve akıntım fazlalaşmaya başladı
Damla6606 Keremeral akıntı fazlalıgı oluyo evet hamile kalınca ama bence cok erken biraz daha bekleyin derim hamilelik varsa bile görünmez şuan
Keremeral Damla6606 kesinlikle belli olmaz benim derdim tüplerde bi sıkıntı olmaması ondan korkuyorum sancı olduğu için o yüzden doktoruma gidicem çok teşekkürler ilginize