Ben katıldım faydalı bilinçlendirici bi eğitimdi. İlk gebeliğim kendimce biliyorum sandığım şeylerde bile ne kadar eksik ya da yanlış bilgim olduğunu gördüm. Ebe sağolsun detaylıca bütün her şeyi anlattı deneyimim olmasa bile şu an sancım tutsa ya da nişanım gelse neler yapacağım biliyorum acemiliğime karşı sakinlik veriyor baya kontrolün elimde olmasını da seviyorum biraz