benim-kalbim-o Orkay benimde bulantılarım oluyordu ama yiyiordum, çünkü yemek yiyince iyi geliyordu öyle ağır şeyler yemiyorum ama hep salata tarzı kısır falan ama yine kilo alıyorum
Mlsaa99 Orkay cok normal bende o haftalarda 1.5 kilo almıştım suanda da 21.haftamdayim 2.5 kiloyla devam etmeyiz yarismaya😁😁
VeraVrea Orkay 67 ile hamile kalınca şoke olmuştum, bayram öncesinden beri dikkat ediyorum özellikle aksam ⅚ dan sonra yememeye calısıyorum. 64.5 su an. Tamamı yağdan gitti sırt yağlarım göbek ve yan yağlarım gitti. 14+3 üm şu an.
Alpmom__ Orkay 17’deyim daha yeni 1 kg almışım 🥲 ama şişkinliğin etkisi de oluyor . Bulantım fazlaydı ondan çok almadım ben
Meltemm21 Orkay gayet normal bende 73 kilo ile hamile kaldım ilk aylar 69 kiloya düştüm şimdi 26+4 olduk 72 kilo oldum