Her akşam progestan ve coraspin alıyorum gün içinde de oksapar vuruyorum. Dün gece coraspin ve progestanı unutmuşum sizce hemen içsem mi kızlar? İkiz gebeydim bebeklerimden birini gelişim geriliğinden bu hafta kaybettim (33+2de) diğerine bir şey olur diye korkuyorum.