Ceylinebin 30. Haftamda bende de 2 kere ishal degildim ama ishal ağrısı oldu baya ağırdı. Sonra geçti tekrarlamadi. Boyle bir durumda 3 bardak üst üste su içip sol tarafınıza yatın uzanin 1 saat bekleyin geçmezse doktora.(bunu doktorum ve hemsireler soyledi) biraz sicak bir duş alin eger gecmezse yine hastaneye gidin. Bana doktorum öyle demisti. Ve doğum sancısı adet ağrısı gibide oluyormus ishal ağrısı gibi de oluyormuş. 30. Haftadan sonra yalanci sancilar oluyor zaten önemli olan kisa sure sonra geçmesi. Geçmezse sıkıntı doktora gitmelisiniz.