Hanımlar merhabalar 16 haftalık gebeyım bu ara sık ultrasona girdim ve bunun için çok endişelendim, Kaşık ağrılarım çok oldu gece uyutmuyordu iki gün üstüste acile gittik , Ve her gittiğimizde ultrasona baktılar bu hafta nerdeyse 3-4 defa , Bu şekilde hiç yaşayan oldu mu bir sıkıntı olan oldu mu ya da normal mi bilemedim