minnosbirkiz DidemAk bence var 🥰 ama erken gebelik testleri çok hassas oluyor, 1-2 gün sonra testi tekrarlayın bakalım koyulaşma olacak mı 💕
1Anneadayiiii DidemAk kızzz var ayyy çok sevindim 🥲 hayırlısıyla hadi bakalım kan sonucunu da bekliyoruz herşey gönlünce olsun canım benim 🤲🏻💖
DidemAk Kızlaaarr bir bakar mısınıııızzz.. Çatlatma iğnesinin üzerinden 12 gün geçti sizce artık pozitif olmuş mudur?
DidemAk minnosbirkiz beklemek çook zor 😊 dün yaptığım test negatif çıkmıştı bugün sabah pozitif oldu kan versem mi diye düşünüyorum
DidemAk 1Anneadayiiii canımm 😊 inşallah vardır bakalım valla bende inanılmaz heyecanlıyım olumlu olumsuz mutlaka haber vericem 🥰
1Anneadayiiii DidemAk olsun önemli değil gördüm ya 😂 ben bekliyorum canım 11.günüm bugün cumaya kadar adet olmazsam cuma günü kan vericem evde test yapmak istemiyorum 😍
DidemAk 1Anneadayiiii Evet kesinlikle evde yapmamak daha doğruymuş. Bende ctesi kan verdim 1,38 çıktı doktorum 5 gün içinde adet görmezsen kan testini tekrarla dedi bekliyorum ama ne gelen var ne giden :D
1Anneadayiiii DidemAk evet evde test yapmak iyi değil bencede ben ilk aşılamamda 12.gün adet olmuştum o yüzden de yapmak istemiyorum seninde kalmış 2günün belki yükselir diye öyle demiştir doktor belirti falan var mı sende
DidemAk 1Anneadayiiii Yok valla hiç bir belirti yok kasık ağrım vardı o da geçti ne adet belirtisi var ne gebelik belirtisi var bişey anlamadım bu işten :D sende var mı peki ?
1Anneadayiiii DidemAk kız Allah seniii 😂 ayakta fazla durunca kasık ağrısı oluyo benim göğüslerim şiş ve hassasiyet var başka da bişey yok ama bunlar adet belirtisi de olabilir 🤔 bakalım görcez ya
1Anneadayiiii DidemAk Amin amin balımm inşallah görürüz pozitifi bu ay Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️