Buskyksl ben tüp bebek gebesiyim uzun bir süre ikisini aynı aynada kullandım ve hergün, sonra doktorum iğneyi kesti fitile devam ediyorum. Her hamileliğin süreci farklı, size böyle uygun görmüş doktorunuz, diğer gebelerle kıyas yapmayın 😘💗 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗