Dlnshn02 Kızlar 29+1 haftalık gebeyim. Sola yatış pozisyonu öneriliyor ama hamile yastığı kullanıp bacaklarımın arasına da küçük bir yastık alıp sola dönüp uyumaya çalışıyorum. Uyanınca vajinamda hem ağrı hem baskı oluyor. Sizinde böyle mi??
yigitmom_ Dlnshn02 29+1 benimde 🥹 Aynı dertten muzdaripim. Sola yatmaktan her yerim ağrıyor ama ara sıra sağ sol yapıp dengelemeye çalışıyorum
dilaraelm Dlnshn02 ben de 29. haftadayım birden vajinamdaki ağrılar yatarken sağa sola dönmemi zorlaştıracak kadar arttı. Dün doktora sordum kemikler açılıyor normal ağrıması dedi
Dlnshn02 yigitmom_ ben ayaklarımı ve başımı yastıklar ile yükseltip sırt üstü de uyuyorum hatta sırt üstü pozisyonda çok rahatlıyorum
Dlnshn02 yigitmom_ doktoruma sormuştum o da bana ayaklarını hava kaldırıp öyle uyursan sıkıntı olmaz demişti. Dümdüz yatmak sakıncalı