br2023 Canım boş gebelik olduğunu sadece kanamayla karar veremiyordı. Kanamanın bir sürü sebebi olabiliyor. Normal bir kanama da olabilir yani yeni gebeliklerde oluyor ya hani. Kanamanın devamı gelirse ya da çok fazla kanamaysa o zaman doktor zaten diyor sağlıksız gebelik diye. Ben boş gebelik geçirdim 8+3 haftaya kadar boş mu değil mi anlamadılar. Kese olması gerektiği gibi büyüyordu, hiç kanamam yoktu, tüm herşey olması gerektiği gibiydi. Bende her defasında alttan muayene oldum bu arada. Alttan muayene bebeğe zarar verecek bişey değil. Onu aklınızdan çıkarın 🤭🤍 Sağlıklı bebek her türlü tutunuyor, sağlıksız olan da bir şekilde her türlü düşüyor. Ama boş gebelikte her gebenin kesesi düşmüyor. Ben kürtaj ile aldırdım.