kızlar selam
27+3 deyiz 26 dan sonra bi tık daha hareketleri düzene girdi bu aralar her uyuduğumda hissediyorum fiks ama dün hissedemedim endişelendim doktorda 28 den sonra düzene girer demişti
Hareketi ne zaman ne kadar hissetmezsek endişelenmeliyiz
Sizde durumlar nasıl