Nazli_bebe benim kızım 3 buçuk yaşındayken uykusunda tualete götürmeme rağmen yapıyordu.. çocuk cerrahına götürdüm enfeksiyon çıktı tedavisini gördü ve rahatladi, yeğenim vardı 6 7 yaşlarında oda o şekilde altına yapıyordu oda cerraha gitti ve bir kası gelismedigi için yapıyormuş fizik tedavi gördü ve geçti.. çocuk cerrahinin görmesinde fayda var