Acemicegebe Kızlar 25. Haftada uykudsn uyandıran kalp çarpıntısı yaşıyorum. Daha önce gebeliğinde kalp çarpıntısı yaşayan var mı?
Sinemis567448 Acemicegebe evet uykumdan kalp krizi geçiriyorum diye kalktım doktora söyledım kansızlık çıktı hala devam edıyor
Sevginur61 Acemicegebe doktorla görüş demir hapı verebilir o da çok yapıyor çarpıntı ben kullandıkça geçti büyük ihtimal kansızlıktan dı
Yasminnnnn Acemicegebe Tansiyonunu olctun mu benimde baze oyle oluyor o sırada tansiyonumu olcuyorum yüksek cikiyor dinlenince geçiyor
Matematikciiii Benimde bir dönem oldu kanım düşüktü sonra bebek doğum pozisyonuna geçip ilacım değişince rahatladım ama yinede çok rahat olamiyorsunuz