Normalde bu haftalarda kelebek uçuşuyor hissi şeklinde hissedilmesi gerekiyormuş benim ilk hamileliğim üstelik ama benim çocuğum özellikle geceleri beni uyutmuyor tekmelerini gayet rahat hissedebiliyorum ben ayaktayken çok değil ama yatınca durmuyor sizce bu normal mi ? Bu haftada bunları yaşayan anneler var mı ?