İlk hamileligimde benim de ona benzer olmustu. Ellerimde ve bacaklarıma kramp giriyordu. Ağrı da yapiyodu çok. Çığlık atarak uyaniyodum bazen. Sabahları da parmaklarımı acamiyodum.sizin nasıl bilmiyorum ama. Çok fazla ödem olmuş bende doktor hemen tuzu kesiyosun demişti. Sıfır tuzla, (ekmek de dahil) o şekilde doğuma kadar idare ettim. O zaman rahatlamıştım.