Sukoo33 Eslavin bizede doktor öyle demiş korkutmustu . Başka doktora gitmiştik oda babasının kafasınında büyük olduğunu söyleyip sorun etmeyın demişti . Bence sizde etmeyin aklınızda kalıyorsa baska ıyı ultrasyonlu doktora gidin aklınız kalmasın 😇
1bebe1meow Eslavin Bana en son kontrolümde başı 3 hafta ilerde dedi haftaya kontrolüm var değişti mi görcem bakalım
Galya15 Eslavin canım çok normal bizimde hep 2 hafta ileride doktor yanaklı ve dolgun yüzlü sizin gibi dedi benimde elmacık kemiklerim belirgin dolgun bir yüzüm var sorun etmeyin yani 🫠
Fatma2123 Nurla900 benimkide 2 hafta onde sorun degil ama doktor sekerden suplelendi kan verdim normal cikti 🙂 seninde kafan buyuk dedi.olabilir.boyle seyler takmayin normal.dogum olcak.35.haftadayim
Nurla900 Benim 32 haftalık boyu 34 kafası 37 çıkıyor ama içinde birşey goremedi sıvı felan ben çok korkuyorum
Elayyy Kafası büyük ama genel olarak 2 hafta heryeri büyük benimkinin doktor iri dedi korkacak bir durum olsa söylerler bence
Begonya3 Benimki de haftasına göre iki hafta önde kafası detaylı ultrasonda bir şey çıkmadı bu nedenle normal doğumun zor olacağını söyledi doktorum 19 ağustosa gün aldık sezeryan için