ilaydamom_ Betl35 bende de bir aydır var canım kusma yok ama uykudan hep mide yanması şikayeti ile uyanıyorum. Uyandigim gibi bir şeyler yeme ihtiyacı hissediyorum. Yemezsem çok rahatsız oluyorum yanmadan dolayı.
Niloyaaaaa Betl35 bende 35. Haftadayım ve 2 haftadır mide yanması şikayetim var doktorum Rennie duo şurup vermişti gebeliğimin başında şimdi günde 3 kere düzenli içmemi söyledi o çok rahatlattı
Deletedmom_110 Betl35 34 teyim 3-4 aydır bu şekildeyim geceleri uyku sıfır sabah ezanı okunurken yazıyorum bunu🥹ne şurup ne başka bişey fayda etmiyor gırtlağıma kadar yanıyorum çok zor 😥