Efnn1 benim de bu konuda hep aklım karışıyor hep doktora soracam diyorum unuttuyorum mesela pazar günü yoğun kanama ile hastaneye gittim o zaman 11+4 dü ardından salı günü gittim 1 gün geçti hani 12+4 olmuşum öyle aklım karıştı dedim neden böyle oluyor bilen varsa cevaplasın