Nursemom TubaYvz bende içmemeye dikkat ediyorum ama eşim içerken bazen çok canım çekiyor küçük bi yudum alıyorum 😞
hmmokk TubaYvz ben de hamilelik boyunca canım çektikçe gizli gizli içtim kimden saklıyosam sanki🙈 bebeğim doğdu şimdi içmiyorum gazı olunca çok zorlanıyor çünkü😞
Depresif_polyanna Kola mı? Su bile içerken midem bulanıyor şuan. O kadar uzak bi kelime benim için bu😥
snms TubaYvz 27 haftalıgım bu zamana kadar canım istedikçe abartmadan en azından haftada bir ictim simdilik sorun yok 😂😂😂😂
CansuCaTurkmen Normalde hiç içmem asitli içecekleri pek sevmiyorum ama hamileyken inadına istiyor canım sanki 😂😂 napim bende eşim nerdeyse hergün içiyor çok sever bende canım istediğinde bardağın dibini hüpletiyorum küçük çocuklar gibi 😂😂
Gizemyunusduman TubaYvz hamilelikten önce su niyetine içerdim hamile olduğumu öğrenince azalttım sonra bıraktım zor oldu benim için şu an 20 haftalığım arada çok canım çekerse kutu olarak alıp içiyorum o da zaten anca ayda 1 falan oluyo
ezos TubaYvz canım ne isterse yiyip içiyorum abartmadan bu kadar kısıtlamayın kendinizi bana kalırsa bebeğimin kilosu boyu sağlığı da maşallah diyeyim çok iyi sakınan göze çöp batar deyimi doğru bence 🤗
ebrarmom08 TubaYvz koca bi bardak icip ustune bu postu gormem 😁😂 valla icmeden once bisi yokta ictikten sonraki vicdan azabi oldrcek beni 😕