Bernarel benim de geriden geliyordu karın gelişimi ama suyu kan akışı iyi olduğu için doktorum sorun olarak görmedi kilo da alıyordu haftalık olarak, dktorum sadece karnı geri çıkıyo bu zayıf demek değil dedi. En son kontrolmde daha da geri çıkınca 38e girince alalm dedi ve öyle de yaptık😊 bence bi doktora daha gidin ve eğer başka sorun yoksa bekleyin derim ben en azndan 38i