Kızlar merhaba, son 1 haftadir cok zor gunler geciriyorum esimle bosanma asamasindayiz. Riskli bir gebeligim var yani o da belirsiz bir doktor suyun az diyor bir doktor bebek gelismemis diyor bir doktor down sendromu riski var diyor baska bir doktor hicbirseyi yok diyor. Herneyse daha 17 haftalik ama benim 2. Gebeligim oldugu icin yatinca hareketlerini hissediyordum. Dun aksamdan beri hareket yok tatli da yesem yok daha haftasi kucuk ama normal mi acaba sizce zaten ondan onceki son 2 gundur azalmisti hareketleri stres uzuntu sinir bebege zarar verir mi?