Merhaba benımde akıyordu mochı süt pompası aldım kızım bır yandan emerken onu dıger göğsüme takıyordum boş gitmesin dıe ona doluyodu sonra onuda bebegıme bıberona döküp verıyordum bardak bıle tutabılırsınız çünku bebek emerken kaynıyor dıyorlar daha çok geliyor deneyın isterseniz hemde boşa gıtmez