20 haftalık gebeyim kan ilacı olarak gyno Ferro sanal kullanıyorum içinde folik asit var doktorun verdiği omeganın içinde de folik asit var ilk üç ayda sadece folik asit kullandım bu kadar folik asit kullanmam doğru mu siz hangi OMEGA ver kannilacını kullanıyorsunuz kullandıklarınızda folik var mı