Eşimle bir yıldır korunmuyoruz. Dr a gittik benim de eşiminde tüm sonuçları temiz çıktı. Dr ilk olarak çatlatma ile tedavi başlamak istedi. Regli bittikten sonra 5 gün famera günde iki defa içtim. 1Ağustos ta ovitrelle vuruldum. Dr yumurtan 21 mm olmuş dedi. bugün 9. Günüm vurulduğum günden sonra kasıklarımda ağrı, belimde ağrı, Göğüslerimde şişlik, kasıklarımda şişlik oldu . İki üç gündür de belim çok ağrıyor. Ben dayanamıyorum çok merak ediyorum. Erken gebelik testi yapmak istiyorum ama dr 16 sında yapmamı söyledi. Yarın yapsam sonuç verir mi 🥹