Kızlar bugün iki kere iç çamaşırım ıslandı ama akıntı gibi leke bırakmadı sadece ıslaklık oldu ama çok azdı. Acaba idrar mı yoksa su mu anlayamadım akıntı gibi de değildi. 24 haftalık hamileyim daha çok erken. Bir daha olursa hastaneye gideceğim. Sızıntı şeklinde su gelmesi nasıl oluyor bilen yazsın lütfen 🙏🏻