Bebek için olan ihtiyaçların neredeyse hepsi bitti ama kendim için sadece gümüş kapak ve göğüs ucu kremini aldım. Artık kendim için bir şeyler alayım diyorum ama doğum zamanı olacağım kiloyu tahmin edemiyorum doğal olarak. Şu an 27 haftalık hamileyim. 10 kilo almış durumdayım. Hastanede giyeceğim gecelik, pijama takımlarını filan ne zaman almalıyım?