merimiri Kızlarrr bana bi destek olun 😢 eşimle kayınvalideye gittik orda bi lavaboya gittim hiç bakmadım sifonu çektim ama baktım ki çok özür diliyorum kanlı yapışkan gibi bi şey yüzeyde kalmış o kadar korktum ki bu nişan mı öyleyse daha erken değil mi henüz 35 e yeni gireceğiz çok korkuyorum sabah doktoruma gidiyorum 🥹 bilgi sahibi olanlar bi şeyler desin 🤷🏻♀️
Hediyenuk37 Evet nişanın gelmiş, ama bu hemen doğum baslicak anlamına gelmiyor.. Tabi baslayabilir de ama aynı zamanda günler haftalar sürebilir. Sancı eşlik ederse doğum başlar, rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin inşallah