Makaron Merhabalar, 2. Doğumdan sonra hangi ilaçları kullansam kanama yapıyor. Daha önce kullandığım ilaçları kullanıyorjm. 7.8 günde kaanama baslıyor ilaç bitene kadar adetli gibi kanamam oluyor. Bu durumu yasayan var mı