Herkese merhabalar, 2. Hamileligim sırasında bir kaç kez antibiotk kullandım buna baglı mı bilmiyorum ama vajinal mantar basladı 6. Ayımda. Bebeğim şuan 9 aylık ve halen gecmedi. Doktorum doğumdan sonra gecicek demişti. Kullanmadıgım ürün probiyotik kalmadı. Kronikleşti bu durumu yaşayan var mı acaba ?