kızlar bana yardımcı olun .. ben zaten çok stresli ve anksiyete yapan biriyim. Aralık ayında Bebeğimi kaybettikten sonra sık sık panik atak geçiren biriydim ve doktorum beni psikoloğa yönlendirdi. Biraz iyi geldi içimi dökmek ve o süreçte kendimi toparlamaya çalıştım ve stresten uzak durmaya çalıştım. Yanlız şu an 11 haftalık hamileyim ve eşimle bi tartışmamız oldu sinir krizine girdim panik atak geçirdim. Hamileligimin başından beri bu oldu 3cü kez .. Ağlamaktan Karnıma ilk defa ağrı girdi çok korktum ve vicdan azabı çekiyorum. Bebekler bu haftalarda hisseder mi annelerin sinirini ? 😞 doktor kortizol hormonu plasentadan geçtiği söylemişti .. çok üzgünüm sizce bu ağrılar normal mi ..