Enemel yok farketmiyor sadece 1 tüp kan alıyorlar 2 haftada çıkar dediler bana işte tam 15 gün sonrasına randevu al gel dediler aldım bakalım yarın inşallah bisey çıkmaz hem bebisimin cinsiyetini sormayı düşünüyorum doktora inşallah görünür yarın gene yazarım burdan 😊😊