gktgmom damaksız 0-6 ay olanı evet bir tık büyük gibi duruyor ama daha iyi kavrıyorlar bence diğerini denemediğimmiçin bilmiyorum direk ağzına sokunca öğürüyordu midesi bulanıyordu benim bebeğimin ama ağzını açtığında yukarı doğru damağına değdirince drek kendi çekiyor emeye başlıyordu bu şekilde başlayıp devam ettim