Fatma-Zehra-gunes- bugün 20. Haftama giriyorum. Bende de başından beri şeffaf ya da beyaz akıntı oluyordu son zamanlar yeşile döndü,koku kaşıntı ağrı acı yok.Doktor Donaxyl 10 lu fitil verdi, suyumu içiyorum,temizliğe dikkat ediyorum, ilişkiye girmiyoruz ama geçmiyor bu😣 nasıl lanet bişey ve doktorlar da çare olamıyor. Gebelikte bunu hiç istemeyiz diyor bir de sanki gebeler bu duruma bayılıyor. Çok sinir bozucu 😣😣☹️