04092023 aman sala gitsin sende bebeğin dogunca gösterme kimseye anan varsa gelir bakar yoksada yapcak bisi yok benim gibi ağlaya ağlaya artık bakarsın tek hamilesin hormonlarin etkisiyle takiorsun takma desemde ama dogurunca kendin büyütünce anliorusn emin ol bende hamilelik yaşadım kimsenin bende bir çöpü yoktur kaynanam bir çeyrek aldı onuda arkamdan konuştu kimse bir yemek yapıp önüme koymadı bebeğe bile görmeye 15gun sonra geldiler ağrım sızım geçmişti ozmna kimseye ihtiyacım olmadi sen güçlüsün bunuda atlatırsın emin ol boşver ailen varsa önünde birşey olmaz ama ailen yoksa başında ağlar ağlar durursun artık ben gibi he bu arada takma ciden valahi gelior gecior doğuyor büyüyor kimseye ihtiycin olmasın güçlü dur bosver