petunya55 Arkadaşlar başından beri çok kararsız kaldım doktorum çol iyi uzman bir doktor baya arastırdım ama İş doğuma geldi mi korkar oldım acaba bir riski var mıdır calışan arkadaş oldu mu daha önce böyle hastanede? İnsan bir korkuyor da
Civcivlerinannesi petunya55 tıp merkezleri ekipman konusunda genellikle yetersiz oluyor. Ameliyathaneler küçük ve yeterli klima desteği olmuyor. Yeterince soğuk olmayan bir ameliyathane de enfeksiyon kapma riskiniz var. Arkadaşım kapmıştı ve zorlu bir süreç olmuştu
basakc36 petunya55 Bende cerrahi tıp merkezinde yapacağım doktorumdan çok memnunum.Daha öncede orda yapan var.Maalesef yeni doğan yoğun bakımı yok Allah böyle bir durumla karşılaştırmasın tek eksik yön bu.İhtiyaç halinde başka hastaneye sevk ediliyormuş
petunya55 basakc36 bizimde yok ama başka hastaneye sevk ediyorlar öyle durum olınca kendi şubesi gene. Sizinde tereddüt leriniz varmı. Mesela bize göre anneye yani olumsuz bişey olsa müdahale açısından?
basakc36 petunya55 Olumlu düşünmeye çalışıyorum canım sonuçta ilk orda doğum yapan bizler olmayacağız bi çözümü yolu vardır diye düşünüyorum
petunya55 Doktor’uma okadar baglandım ki hastaneye incelemeyi unuttum şuan aklıma dank etti yanlış mı yapiyorum acaba
petunya55 basakc36 inşallah ya gerçekten gece gece aklıma düştü inşallah aksi birşey olmaz tecrübe edenleri merak ediyorum 🥲
basakc36 Nrhanysk Aynur hocayı duymuştum eşimin arkadaşının hanımı onda doğum yaptı çok memnun:) Doğumunuz ne zaman