2633 Kızlar canım çok fena kokoreç cekiyo eşim az bişey ye bişey olmaz diyo ama korkuyorum yinede ne yapmalıyım
Ecekrk 2633 çiğ şarküteri vs olan etler riskli kokoreç yenilmediğini duymadım hiç ayrıca zaten güzel pişiriyorlar temiz güvendiğiniz yerden yiyin bence
Ezel16 2633 Ben 🤣🤭 İyi piştiğinden ve temiz olduğundan eminseniz yiyebilirsiniz.. Ben yedim birkaç kez çok şükür bir problem yaşamadım 🍀
esca344 2633 her şeye izin veren bir doktorum var ama kokorece vermedi hiçbir sakatat türüne vermiyor gerçi 😓
Busrakeyvan 2633 devamlı yemedigin sürece sorun yok hijyeninden güvendiğin bildiğin yerden yiyebilirsin ben 16 haftalık hamileyim et yemeyen biriyken kokoreç daha önce yemezdim aserdim hiç bişi olmaz hijyen ve bilgin dahilinde yiyebilirsin doktoruma danışarak yemistim
2633 Ay çok teşekkür ederim bende sürekli yiyen biri değilim 40 yılın başı ama etrafım kokoreççi dolu ve hamile kaldığım günden beri kokusu aç tok farketmez canımı cektiriyo dayanamadım artık
Elizan0650 Bişey olmaz canın ne çekiyorsa ye. Ben 38 haftayım şuan. Hamileliğim boyunca işkembe ve kokoreç yedim. Midyeyide çok severim ama yemedim. Sağlıksız olduğu için değil mekruh olduğu için yemedim.
58Vildan İlk oğlumda aşırı çok istiyodum ilk 3 ay tuttum kendimi sonra istedikçe çeyrek yedim. Midye civa oranından tavsiye edilmiyor hijyenikte değil ama ondan da yedim bu gebeliğimde cesaret edemiyorum kışa doğru ister canım bol bol 🙈
2633 Ezel16 dün yedim sonunda çeyrek de olsa ilk defa asermişim galiba böyle susayip soğuk su içersin ya öyle iyi geldi 😂
2633 esca344 benim doktorumda kesinlikle demişti o yüzden yiyemedim 3 ay bende ama bak yiyenler varmış bence sende ye yedim ben 🫣
nuurmiss ay ben ilk keseyi görmeden yedim sonra daha nasip olmadı bende yemek istiyorum sağlık ocağındaki doktorum iyi piştiğinden emin ol ye dedi ahahahshsh
2633 nuurmiss sende kokusunu aldığın ilk yerde dur ye yalnız olmadigima da sevindim ayrıca bian korktum sacmalamaaa yemeyi nasıl aklından gecirircisinler yorum yapar diye 😂
Damyavuz 2633 Güvendiğin bir yer var ise çeyrek yiyebilirsin ben çok aşerdiğimde yedim çocuklarım sağlıklı çok şükür 🤲🏼