Bahargunesi Kızlar bugün arkadaşım bize geldi çocuğu ile ben bir anlık dalgınlıkla çocuğu kucağıma aldım sonra hemen indirdim. 9 kg bir çocuk. Ben de 9 haftalık hamileyim bir şey olur mu çok korkuyorum nasıl unuttum bilmiyorum kendimi çok suçlu hissediyorum 😔
fairytale_ Bahargunesi kanama olmadıysa sorun olmaz canım bende arkadasimin çocuğunu kaldırıyorum ablamin cocugunu kaldiriyorum 9 kilodan fazlalar😃
hiraa_ Bahargunesi korkma canım sende bir sıkıntı yoksa bir şey olmaz Allah ın izniyle dikkatli olmaya özen göster lütfen🤍
E_Duha Bahargunesi kendinizde bi ağrı yada kanama olmadıysa korkmayın ama elinizden geldiğince dikkat edin tabiki asılarak bişeyleri çekmek almak tarzı şeyler risk yaratıyor ( riskli gebelik geçirmiyorsanız) tabiki
Bahargunesi E_Duha kanama yok da sanki psikolojik biraz bel ağrısı hissediyorum doktora gitsem mi acaba
iremarsln37 Bahargunesi oğlum 14 kg en başından beri mecburen kaldırıyorum :/riskli hamilelik değilse bişey olmaz bence içinizi ferah tutun
Marmadal Bahargunesi 17 kilo oğlum var. Defalarca kucağıma alıp merdivenden çıktım. Evde de tuvalete oturturken kucağıma alıyorum. Ultrasonda ufak bir kanama alanı göründü. Doktor tedbiren çocuğu kucağına alma dedi ama o aşamaya kadar dakikalarca taşımıştım. Kanama da olmamıştı.
Bahargunesi Marmadal Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah teşekkür ederim cevap için 🥰🌸
Yasmncm Bahargunesi olmaz inşallah endişe etme benim kızım 18 kg dışarda WC ye gidince ben kaldırıyorum mecburen
Hcygllllll Üç aylık hamileyken ev taşıdık mecburen her şeyi kaldırdım hala da kaldırıyorum riskli değilse hiç bir şey olmaz endişelenmeyin ❤️
Parlaparla Bahargunesi Canım doktor riskli gebelik teşhisi koymadıysa, 9-10 kiloluk çocukları indir kaldırdan Evelallah bir şey olmaz. Çoğu hamile, ikinci gebelikte yani, ilk bebeklerini illaki kaldırıyor taşıyor. Gönlünü ferah tut sen❤️
Bahargunesi Parlaparla yok öyle bir teşhis koymadı hatta sağlıklı demişti kendisi de dün sorun olmaz endişelenme demiş tabi her şey Allahtan da burayı okuyunca rahatladım teşekkür ederim 🥰🌸
Ayse0575 Bahargunesi sağlıklı bir gebelikse camdan bile düşseniz bebeğe bir şey olmaz doktorum böyle demişti😅 sağlıklı bir bebeği düşürmek imkansız gibi bir şey
Kesimeliff Kanaman sancın vs kendini kötü hissedecek bi durum olmadıysa inşallah bişey yoktur canım 🙏🏼 stres yapma ve dikkat etmeye çalış tabi ilk üç ay çok önemli 🌸
Bahargunesi Kesimeliff yok o tarz şeyler olmadı çok şükür doktor da sorun olmaz endişelenme demiş inşallah bir şey olmamıştır haftaya kontrol vardı zaten biraz merak o zamana kadar 🥰 teşekkür ederim haklısınız 🌸
Byzdgnn Bahargunesi Allahın izniyle bisey olmaz 6 haftalıgım 3 bucuk yasnda oğlum var cok tutma dedi doktor bazen kucagima gelmek istiyo alıyorum iste kısa surelide olsa Rabbim evladimi korusun dikkat ediyorum ama olmuyo iste
Alya3 Bahargunesi ilk gebeliginiz sanırım bende ilk gebelikte sizin gibiydim arkadaşın çocuğunu kaldırdım şuan o zaman geldi aklıma dert etme hiçbir şey olmuyor şuan 2. Hamileyim kızım 10 kilo nerdeyse hergun kucağımda saatlerce bende sen gibiydim şimdi saldım ağır mi kaldırdım onu mu yaptım bunu mu yaptım hiç dikkat bile etmiuorim ikincide 😂
Bahargunesi Alya3 evet ilk gebeliğim 🙈 bilmediğim için her şeye evhamlanir oldum doktora da yazdım hatta o da sorun olmaz endişelenme demiş 😅 teşekkür ederim Allah bağışlasın 🥰🌸