Kızlar ben de doğurdum 🤍 dünden beri kasılmalarım çok fazlaydı kontrolüm de pazartesiydi hafta sonu olacağı için riske atmak istemedim doktorum burda olur olmaz başka doktora güvenemem diye bugün aradım hemen gittim düzensiz sancı çıktı. Küvöze girmez ama için rahat olsun dedi ciğer geliştirici yaptı. Sonra hemen muayehaneden çıkıp hastaneye geçtim yatışım yapıldı sancı takibi için. Başta düzensiz geldi sonra 2 dakikada bir 100 ü geçmeye başladı. Hemen doktorumu aradılar o sırada beni hazırladılar doktorum gelince hemen doğuma alındım. Kan kaybetme riskim, durdurulamazsa rahmimin alınma riski vardı. Doktorum o kadar güzel idare etti ki süreci hiç sorun yaşamadan atlattım süreci. Tüplerimi de bağlattım 😝 midem bulanıyor dedim hemen ilaç yaptılar sonrasında anesteziden dolayı çok titredim sakinleştirici yaptılar. Aşırı pozitif güzel bir süreç geçirdim her gün ağlıyordum başıma ne gelecek diye 4. Sezaryen olunca 🥲 gece 3 gibi yürütecekler. Çorba, su ve hoşaf verdiler. Devamlı kanamamın nasıl olduğunu kontrol ediyorlar. Çok şükür çok güzel bir doğum süreci geçirdim darısı bekleyen diğer annelerimize 🤍🙏🏼